De tweede dag in Florida - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Orlando2015 - WaarBenJij.nu De tweede dag in Florida - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Orlando2015 - WaarBenJij.nu

De tweede dag in Florida

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2015 | Verenigde Staten, Davenport

Zondag 8 februari 2015, we starten vandaag in slowmotion modus, na een eerste echte nacht in Florida komen we langzaam op gang. Na het ontbijt besluiten we dat we naar een parfum outlet gaan, Henk heeft een luchtje nodig. Het is geen straf om met de auto naar Orlando te rijden en we slagen voor Henk. Daarna een badpak kopen voor ma Tap en dan naar huis. Het is vandaag lekker weer de zon schijnt volop en we besluiten het zwembad in te gaan althans Henk en ik,de dames geven niet thuis. Gisteren hebben we de grote broek aan getrokken dat we gaan zwemmen en belofte maakt schuld. Ik ga voor in de strijd en als oud commando van de Genie ga ik het zwembad in en het water is koud en dan bedoel ik echt koud. Ik laat mij niet kennen en na een paar keer diep ademhalen ben ik door maar lekker is het niet. Henk vind het ook niet leuk maar gaat ook zwemmen. Na 15 minuten ben ik er wel klaar mee en Henk gaat met mij het Bubbel bad in dat is warmer. Daarna even opwarmen in de zon voor het huis. de temperatuur voor deze tijd van het jaar is niet slecht.
De keukenchef (Jose) maakt een heerlijke maaltijd klaar, ik heb via het verwarmingsbuizen circuit gehoord dat Frank bloemkool niet lekker vindt nou ik kan je melden dat het heerlijk was. We starten met tomatensoep, dan piepers met bloemkool met gehakt en sluiten het af met perzik ijs. Om 19.30 uur gaat bij Hek het licht uit en die gaat naar bed de dames liggen nu uit te buiken op de bank en lezen of slapen kortom gezellig!! Nu ben ik aan het schrijven en voeg nog een paar foto's toe. Morgen middag gaan we met de makelaar op pad om wat huizen te bekijken. Wij zijn allemaal erg benieuwd waar dit gaat eindigen. Tot morgen

  • 09 Februari 2015 - 19:35

    Henk:

    beste mensen als ik het allemaal zo weer zie dan gaat het weer verschrikkelijk kriebelen met de laatste Florida vacantie in gedachten heel erg heerlijk. alleen jammer dat de piloot van het gas af moest dat was schrikken geblazen maar ja het ging weer goed en cees heeft toch wat met sleutel kastjes als ik het zo begrijp.en nu op naar de huizen ik hoop dat je kunt slagen verder van hier geen nieuws alles is prima ik wens jullie nog heel veel plezier en mooie dagen groetjes aan allen van henk en els

  • 09 Februari 2015 - 22:58

    Bep Schuitemaker:

    Hallo allemaal,

    Met veel plezier jullie 2e verslag gelezen. Wat zitten jullie in een prachtig huis, heerlijk zwembad en jacuzzi veel comfort !!!! Op de foto te zien genieten jullie wel!!!!! Ook een hele mooie wijk waar jullie verblijven. Trouwens mooie foto van het vliegveld genomen, ook de achtergrond . Je kan je haast niet voorstellen dat het bij jullie zo,n heerlijk temperatuur is. Hier was het vandaag wel weer echt koud en nat weer, kwam met bakken uit de lucht. Jullie missen niks hier hoor!!!
    En nu morgen op naar de huizen, wel leuk trouwens om alles te bekijken. Is dat allemaal een beetje in de buurt waar jullie zitten, of ver rijden? En Ger heb je iedere dag een andere creatie
    aan, wel modeshow lopen!!! Je hebt de setjes niet voor niks meegenomen!!! De foto,s zien we nog wel van de modeshow.
    Verder morgen een hele fijne dag en succes met de huizen.
    Groetjes van ons aan iedereen en veel plezier verder,

    Bep & Fred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Davenport

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 3157

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: