Dag 2 en 3 in Davenport - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Orlando2015 - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 in Davenport - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Orlando2015 - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3 in Davenport

Door: Cees

10 Februari 2015 | Verenigde Staten, Davenport

Maandag 9 februari, vanmiddag gaan we huizen kijken met de vervanger van de de makelaar die om privé redenen niet aanwezig kan zijn. Als alle vervangers er zo uit zien die wij hebben mogen van mij in de toekomst er alleen nog maar vervangers komen. De dame is beeldschoon maar dat terzijde we moeten zaken doen. In de ochtend is het weer geweldig, de zon schijnt en we genieten als we om 13.00 uur lokale tijd vertrekken komt de regen met bakken uit de hemel, is dat een voorteken?
We bekijken het beoogde huis voor Henk en daarna nog diverse nieuwbouw woningen en dat allemaal in de regen. Om 17.30 uur stopt de 1e bezichtiging en we gaan naar huis. We spreken af dat we woensdag een 2e dag huizen gaan bezichtigen. Vermoeid komen we thuis en we besluiten bij de Italiaan een pizza te gaan eten.
Henk gooit na het eten de handdoek en gaat even rusten zoals hij dat noemt en is binnen de kortste keren in droomland. Ook wij geven de pijp aan Maarten om 21.30 uur en gaan naar bed.

Dinsdag 10 februari, rond 08.00 uur zit iedereen Spic en Span gewassen en gestreken aan de ontbijttafel. Vanmorgen gaan we naar de outlet om wat spullen te kopen daarna weer naar huis en vanavond hebben we een afsprak in Orlando met een oud collega van Ingrid en Jose. Het wordt een rustig dagje en ik zal mij morgen weer melden met een nieuw stukje met foto's. Voor nu de groeten van ons aan jullie allemaal.

Cees

• 10 Februari 2015 - 14:29

Frank Hakhoff:

Hoi Cees,
    Kan je nog ff een foto sturen van die vervangende makelaar.
    Gaat de prijs nu omhoog met haar in het spel?
    Veel succes met de zoektocht
    We zijn benieuwd

Gr aan allemaal