vrijdag en zaterdag in Davenport - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Orlando2015 - WaarBenJij.nu vrijdag en zaterdag in Davenport - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Orlando2015 - WaarBenJij.nu

vrijdag en zaterdag in Davenport

Door: Cees

14 Februari 2015 | Verenigde Staten, Davenport

Vrijdag 13 februari, we zijn op weg naar het plaatsje Christmas waar 365 dagen een kerstboom inclusief de kerstman en een kerststal staan uitgestald. Heel bijzonder daarna bezoeken we een oud fort. In de middag terug richting Orlando om bij een meubelzaak langs te gaan om te kijken wat er zoal te koop is. Wij zijn verbaasd van de hoeveelheid en de prijzen. Qua kwaliteit kan het niet tippen aan de kwaliteit van Europa maar daar is de prijs ook naar.
In de namiddag komen we thuis en Henk gaat rusten, na het rust moment van Henk gaan we eten. Jose heeft asperges gekookt met piepers en varkensvlees, om 22.00 uur gaat bij iedereen het licht uit en gaan we slapen, Henk is dan allang onder zeil die houdt het om 20.00 uur al oor gezien.

Zaterdag 14 februari, we blijven rond en om het huis vandaag we gaan wat winkelcentra langs om wat ideeën op te doen. Je merkt dat Henk langzaam afbrandt en als we om 16.00 uur thuis komen kruipt hij zijn bed in om even te rusten. Vandaag eten we ook thuis het wordt spaghetti met vlees saus. Morgen is Henk jarig en daarom hebben we wat cadeautjes gekocht voor hem. Ontbijten den we bij de Waffle house, ongelofelijk lekker maar ook ongelofelijk vette hap. In de avond naar het Hard Rock Café in Orlando. verder is het met ons allemaal goed, het weer zit niet helemaal mee de zon schijnt wel maar er staat een harde koude wind. Het weer wordt beïnvloedt door het slechte weer in Bosten en New York. Jammer maar het is niet anders. Voor nu de groetjes van ons aan jullie