Dinsdag 17 februari Jose, bubbelbad en badschuim - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Orlando2015 - WaarBenJij.nu Dinsdag 17 februari Jose, bubbelbad en badschuim - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Orlando2015 - WaarBenJij.nu

Dinsdag 17 februari Jose, bubbelbad en badschuim

Door: Cees

17 Februari 2015 | Verenigde Staten, Davenport

Jose is vanmiddag even gaan badderen in het bubbelbad. daarbij heeft zijn badschuim in het bad gedaan en toen de sproeiers aangezet. Ik kan jullie melden dat die combinatie dodelijk is. een overkill aan schuim was het gevolg en na 3 keer schuim verwijderen mag ze nu de sproeiers niet meet gebruiken. Als kleine impressie van deze actie een foto gevoegd waarin Jose zich Adelle Bloemendaal waande uit de Bros reclame van een paar jaar geleden. Bij jullie is het al 23.27 uur en bij ons is het 17.27 uur en we gaan dadelijk uit eten bij de Outback.

• 17 Februari 2015 - 23:34

Bep Schuitemakwr:

Hallo allemaal,

Net het berichtje van jullie ontvangen!

Heerlijk dat schuimbad!! Heerlijk relaxen!!

Mijn kleinkinderen zaten afgelopen
    zondag ook bij ons in een schuimbad!!
    Dat vinden ze het mooiste wat er is!!!

Nu wij wensen jullie smakelijk eten,verder
    een hele gezellige avond!!!
    Wij gaan nu slapen!

Groetjes van ons

Bep & Fred

• 18 Februari 2015 - 10:36

Cees En Tineke:

Hey Cees en Jose, Dus jullie zitten lekker in Florida ...
    Lekkerrrr hoor!!!! Geinige foto van Jose in het bubbelbad.
    Heel veel plezier. groetjes Cees, Tineke, Denise, Stefan en Maikel

• 18 Februari 2015 - 22:41

Anjo Hendriks:

hallo allemaal

Hier een berichtje uit Ede ,als eerste wil ik Henk nog feliciteren met zijn verjaardag,maar morgen is het beste peerd van stal jarig Gertie maak er een fijne dag van ,ook namens Ries en Lien.
    We zullen er morgen een op drinken.
    Fijne dagen nog voor jullie allemaal,groetjes van Johan en Anjo

• 19 Februari 2015 - 12:10

Bep Schuitemaker:

Goedemorgen allemaal,

Het is bij jullie nog heel vroeg bijna 6 uur, liggen allemaal nog heerlijk te slapen.
    Wij willen Ger van Harte Feliciteren met haar verjaardag vandaag!!!!
    Een hele fijn en gezellige dag vandaag, ook de andere allemaal gefeliciteerd met je moeder,
    schoonmoeder en jullie vriendin.
    De weken zijn zeker voor jullie om gevlogen en zoals de reisverslagen heel weer wat gezien en erg veel plezier!
    We hopen voor Henk dat het prachtige huis helemaal rond is gekomen. Trouwens Henk ook
    nog gefeliciteerd met zijn verjaardag afgelopen maandag!!!!
    Wij vertrekken as zondag naar Tirol skivakantie voor 1 week met de kinderen, hebben toch onverwachts een hotel geboekt. Dus Ger ik ben zoals jij, ook niet thuis met mijn verjaardag.
    Maar dat komt wel goed als wij thuis weer zijn !!!!
    Wij wensen jullie nogmaals een geweldige dag vandaag, want morgen vertrekken jullie weer!!!!

Een hele goede vlucht morgen !!!!!

Hartelijke groeten van ons,

Bep & Fred